Zakończył się siódmy miesiąc prac na budowie nowej linii tramwajowej do Mistrzejowic, jednej z największych inwestycji komunikacyjnych w Krakowie. W styczniu wykonawca inwestycji koncentrował się na budowie stacji „Rondo Polsadu” oraz przebudowie kanału Sudołu Dominikańskiego.
Konsorcjum firm Solutions Polska oraz Gulermak Agir Sanayi Insaat ve Taahhu buduje 4,5-kilometrową linię tramwajową łączącą ulicę Meissnera z aleją Jana Pawła II – czwarty etap Krakowskiego Szybkiego Tramwaju (KST).
Za nami kolejny miesiąc prac związanych z budową nowej linii tramwajowej do Mistrzejowic. W październiku wykonawca inwestycji kontynuował realizację kluczowego etapu – budowy stacji podziemnej przy rondzie Polsadu. Co jeszcze udało się mu zrealizować?
Od 21 października mieszkańców północnej części Krakowa czekają kolejne zmiany w organizacji ruchu w związku z budową nowej linii tramwajowej do Mistrzejowic. Zamknięcia oraz zwężenia jezdni będą dotyczyły głównie ulic Lublańskiej, Młyńskiej, alei Bora-Komorowskiego oraz – najwcześniej od połowy listopada – Meissnera.
Już dziś, 3 lipca, rozpoczną się pierwsze prace przygotowawcze związane z przebudową infrastruktury technicznej oraz budową linii tramwajowej do Mistrzejowic. Na początek prace będą prowadzone na terenach, które nie wzbudzały kontrowersji i nie są objęte analizą możliwych korekt projektowych.